.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فیلمی تازه منتشر شده از تعقیب بالگردهای دشمن توسط شهید شیرودی
تصاویر تازه منتشر شده از تعقیب بالگردهای دشمن توسط شهید شیرودی به همراه صدای شهید را در این ویدئو ببینید.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی امروز در استان هشدار نارنجی صادر کرد. صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی امروز در استان هشدار نارنجی صادر کرد.(ادامه)
هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی، نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه ها و خطر ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران هشدار داد.

سیل در راه مازندران؛ اعلام وضعیت آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی، نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه ها و خطر ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران هشدار داد. (ادامه)
رئیس جمعیت هلال‌احمر مهاباد گفت: مرد ۷۱ ساله در یکی از ارتفاعات این شهرستان، هنگام جمع‌آوری گیاهان کوهی دچار ایست قلبی شده و جان خود را ازدست داد. جمع‌آوری گیاهان کوهی در مهاباد مرد ۷۱ ساله را به کام مرگ کشاند
رئیس جمعیت هلال‌احمر مهاباد گفت: مرد ۷۱ ساله در یکی از ارتفاعات این شهرستان، هنگام جمع‌آوری گیاهان کوهی دچار ایست قلبی شده و جان خود را ازدست داد.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز: هواشناسی مازندران نسبت به آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها لغزندگی و کاهش دید در محورهای کوهستانی این استان از عصر چهارشنبه این هفته تا صبح روز شنبه آینده، هشدار داد. سیل در راه مازندران؛ اعلام آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
شمال نیوز: هواشناسی مازندران نسبت به آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها لغزندگی و کاهش دید در محورهای کوهستانی این استان از عصر چهارشنبه این هفته تا صبح روز شنبه آینده، هشدار داد.(ادامه)
سرهنگ صیاد شیرازی روحیه‌ای انقلابی داشت و به دنبال پیروزی در عملیات‌ها بود، خودش به قرارگاه نجف سپاه می‌آمد و به ما کمک فکری می داد او انصافا فردی مومن و شجاع و دلسوز رزمندگان بود. این فرمانده ارتش به آیت الله هاشمی و محسن ضایی کمک فکری می داد
سرهنگ صیاد شیرازی روحیه‌ای انقلابی داشت و به دنبال پیروزی در عملیات‌ها بود، خودش به قرارگاه نجف سپاه می‌آمد و به ما کمک فکری می داد او انصافا فردی مومن و شجاع و دلسوز رزمندگان بود.(ادامه)
شمال نیوز :  ازآنجاکه تغییراقلیم موجب جلو افتادن زمان کشت‌وکار شده است و علاوه‌برآن فشار گسترش برنج‌کاری و به‌دنبال آن کمبود زمین برای چرای آزاد دام، افزایش مصرف علوفه و قیمت نهاده‌های دامی در بازهٔ زمانی قبل و بعد از کوچ، دامداران مازندران را با مشکلات جدی مواجه کرده است .... معدنکاری بی‌ضابطه و تخریب البرز مرکزی !
شمال نیوز : ازآنجاکه تغییراقلیم موجب جلو افتادن زمان کشت‌وکار شده است و علاوه‌برآن فشار گسترش برنج‌کاری و به‌دنبال آن کمبود زمین برای چرای آزاد دام، افزایش مصرف علوفه و قیمت نهاده‌های دامی در بازهٔ زمانی قبل و بعد از کوچ، دامداران مازندران را با مشکلات جدی مواجه کرده است ....(ادامه)
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود. چرا خورشید‌گرفتگی پیش رو مهم است؟
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه در استان هشدار زرد صادر کرد. هشدار هواشناسی ویژه نوروز در مازندران
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه در استان هشدار زرد صادر کرد.(ادامه)
سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی شهرهای نسبتا پرتردد کشور را سه روز ابتدایی سال نو اعلام کرد. اعلام وضعیت جوی ۱۵ شهر پر مسافر کشور
سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی شهرهای نسبتا پرتردد کشور را سه روز ابتدایی سال نو اعلام کرد.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از فردا شب در استان هشدار زرد صادر کرد. هشدار هواشناسی مازندران با ورود سامانه‌ی بارشی
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از فردا شب در استان هشدار زرد صادر کرد.(ادامه)
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم. کدام چهره‌ها تاکنون «نشان فتح» دریافت کرده‌اند؟
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم.(ادامه)
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت. چه کسی دستور قتل شهید همت را صادر کرد؟
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت.(ادامه)
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گیلانغرب گفت: یک مرد عشایر حدود ۵۰ ساله بر اثر برخورد صاعقه در این شهرستان جان خود را از دست داد. فوت یک نفر بر اثر صاعقه در گیلانغرب
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گیلانغرب گفت: یک مرد عشایر حدود ۵۰ ساله بر اثر برخورد صاعقه در این شهرستان جان خود را از دست داد.(ادامه)
هوای مازندران امروز صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود. آسمان مازندران صاف و آفتابی
هوای مازندران امروز صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
مازندران معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از دمای زیر صفر در برخی شهرهای مازندران خبر داد.

دمای شهرهای مازندران به زیر صفر رسید/پیش‌بینی هوای استان در ۷ روز آینده
مازندران معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از دمای زیر صفر در برخی شهرهای مازندران خبر داد. (ادامه)
هواشناسی مازندران درباره بارش برف و باران از امروز در استان هشدار زرد صادر کرد. هشدار هواشناسی مازندران درباره سامانه سرد بارشی
هواشناسی مازندران درباره بارش برف و باران از امروز در استان هشدار زرد صادر کرد.(ادامه)
رییس پلیس راه البرز با یادآوری بارش برف و لغزندگی جاده کرج - چالوس و آزاد راه تهران - شمال به رانندگان هشدار داد فقط در صورت لزوم اقدام به سفر و با احتیاط حرکت کنند. جاده کرج - چالوس و آزاد راه تهران - شمال برفی و لغزنده است
رییس پلیس راه البرز با یادآوری بارش برف و لغزندگی جاده کرج - چالوس و آزاد راه تهران - شمال به رانندگان هشدار داد فقط در صورت لزوم اقدام به سفر و با احتیاط حرکت کنند.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره آبگرفتگی معابر و کاهش محسوس دما از امروز در نیمه غربی استان هشدار نارنجی و از روز سه شنبه در نیمه شرقی هشدار زرد صادر کرد. هشدار زرد و نارنجی هواشناسی در مازندران
هواشناسی مازندران درباره آبگرفتگی معابر و کاهش محسوس دما از امروز در نیمه غربی استان هشدار نارنجی و از روز سه شنبه در نیمه شرقی هشدار زرد صادر کرد.(ادامه)
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره حوادث اخیر در مرز پاکستان بیانیه‌ای صادر کرد. بیانیه وزارت خارجه درخصوص حوادث اخیر در مرز پاکستان
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره حوادث اخیر در مرز پاکستان بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
گروهک تروریستی جیش‌الظلم مسوولیت حمله به یک خودرو نظامی سپاه پاسداران که منجر به شهادت یک سرهنگ سپاه پاسداران شد را پذیرفت. جیش الظلم مسئولیت ترور سرهنگ سپاه را بر عهده گرفت
گروهک تروریستی جیش‌الظلم مسوولیت حمله به یک خودرو نظامی سپاه پاسداران که منجر به شهادت یک سرهنگ سپاه پاسداران شد را پذیرفت.(ادامه)
سخنگوی جنبش انصارالله با تأکید بر تداوم حملات به کشتی‌های اسرائیلی، گفت که حملات آمریکا، موضع‌گیری صنعا در قبال فلسطین را تغییر نداده است. یمن: حملات ما به کشتی‌های اسرائیلی ادامه خواهد داشت
سخنگوی جنبش انصارالله با تأکید بر تداوم حملات به کشتی‌های اسرائیلی، گفت که حملات آمریکا، موضع‌گیری صنعا در قبال فلسطین را تغییر نداده است.(ادامه)
بارش سنگین برف که از ۲ روز قبل در استان البرز آغاز شده است،سبب مسطح شدن ارتفاعات اطراف شهر و سپید پوش شدن بخش های شمالی استان شده است. در همین راستا محور کرج به چالوس با توجه به احتمال سقوط بهمن تا اطلاع بعدی مسدود شده است. بارش سنگین برف در جاده چالوس(خبر)
بارش سنگین برف که از ۲ روز قبل در استان البرز آغاز شده است،سبب مسطح شدن ارتفاعات اطراف شهر و سپید پوش شدن بخش های شمالی استان شده است. در همین راستا محور کرج به چالوس با توجه به احتمال سقوط بهمن تا اطلاع بعدی مسدود شده است.(ادامه)
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از مشاهده هواپیمای آموزشی مفقود شده در طالقان خبر داد. هواپیمای مفقود شده در روستای وشکین طالقان رویت شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از مشاهده هواپیمای آموزشی مفقود شده در طالقان خبر داد.(ادامه)
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: ما هر مقر یا پایگاهی که خطری برای مردم و کشورمان داشته باشد، هدف قرار خواهیم داد. حزب الله: همه پایگاه‌های راهبردی اسرائیل در تیررس ماست
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: ما هر مقر یا پایگاهی که خطری برای مردم و کشورمان داشته باشد، هدف قرار خواهیم داد.(ادامه)
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است. ابر دزدی در مرز‌ها صحت دارد؟
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره ورود سامانه بارشی و احتمال جاری شدن روان آب‌ها، آبگرفتگی معابر و کاهش محسوس دما در استان هشدار داد. هشدار آبگرفتگی و کاهش دما در استان
هواشناسی مازندران درباره ورود سامانه بارشی و احتمال جاری شدن روان آب‌ها، آبگرفتگی معابر و کاهش محسوس دما در استان هشدار داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 138 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.413 seconds.